söndag 20 januari 2013

Aprikos, orange, tegel, rost...



Mera Formex. Jag pratade ju om den aprikosa färgen igår och min upplevelse är att färgspektret sträcker sig ända bort till orange, tegel och rost. Här med bleka neutrala pasteller - ursnyggt.

Reunion Homes monter hittade vi det vackra Marocko-inspirerade porslinet och stod länge och väl och pratade. Vi Oh:ade oss över allt vackert och sniffade tills morrhåren nästan föll av. Jag föll pladask för nya doftljusdoften; mjölk med honung. Annars är ju lavendel vid citronträdet underbart.

AgnesAmelia har 25% rabatt i sin web shop (tom 31/1). De har ett fint sortiment av Reunions doftljus - passa på! (...de har även Voluspa och L:a Bruket) Ett shopping-stopp har sällan känts så smärtsamt!!

Och medan vi ändå pratar vår (eller?) så vill jag så gärna ha en Baliparasoll.

Detta får bli mitt bidrag till söndagsbilden till Fabriken.

4 kommentarer:

  1. Ja, mycket härliga färger till våren! Själv fastnade jag för de gröna och blå nyanserna!

    SvaraRadera
  2. Måste vara roligt att gå runt och inspireras av trender.
    Men köpsuget förstår jag blir stort.

    Ha en fin start på veckan
    Kram Lissen

    SvaraRadera
  3. Gillar, gillar, gillar. Liksom det mesta som jag ser här. Din blogg är en av mina riktiga favoriter!

    SvaraRadera
  4. Ha! Jag tror inte en dag på att du har kunnat hålla dig från att shoppa en endaste ytte pytte sak.....eller har jag så fel?!

    SvaraRadera