måndag 11 februari 2013

Anonym nätkärlek



När jag i morse, en ganska tillsynes och seg måndag, slår upp ögonen och vet att jag i zombi-trans måste ta mig ner för trappan, sätta på vattenkokaren, skaka vällingen, mata min lilla gullunge för att sedan lägga tillbaka honom och krypa ner tätt intill min andra gullunge i (den som en gång kändes som stora) sängen.

Plötsligt får jag för mig att kolla mailen. Vad händer?

En ganska seg måndag förvandlas genast till en superstart på veckan. Ett energirus utan like. Tack. Tack. Tack. Tack till er som skickar nätkärlek och ännu mer tack till er som valt att skicka en hälsning just till mig. Lilla mig. Det är ni som bevisar att kärleken är större än hatet. Det är ni som är vinnarna.

Här kan man skicka en hälsning. Nu har jag också gjort det.

2 kommentarer:

  1. Det händer när man som bäst behöver det. Fint med nätkärlek. :)

    Måndagsmorgonar är inte de lättaste. Min blev lite bättre av att busschaffören plötsligt bestämmer sig för att önska alla passagerare en riktigt fin måndag! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med positiv uppskattning! Det är verkligen helt rätt till skillnad från allt hat som oftast sprids på nätet. Liza

    SvaraRadera