söndag 21 april 2013

Tröttheten ett faktum och sockerruset är borta




Efter en kalasintensiv helg kan jag inte annat än att njuta av en kväll nerbäddad i soffan. Jag önskar att jag inte redan hade sett den här magiska filmen, för det är exakt en sådan film jag var sugen på i kväll. 

Harry är firad. Med dunder och brak. Efter lyckorus av alla fina besök är tröttheten ett faktum och sockerruset är borta. Jag ser fram emot att bläddra i min nya kokbok, lite research inför vår kommande resa och dricka favorit-teet i soffan. Mer om det en annan dag. 

Söndagsbilder finns som vanligt att beskåda i Fabriken. Dessa tre fick sammanfatta min helg.   

5 kommentarer:

  1. Härliga söndagsbilder! Oh den filmen skall jag se ikväll, då jag somnade ifrån den i fredags:)
    Fin kväll! kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Vi hyrde den igår. Underbar! Trés magnifique! Njut av kvällen, kalaspinglan! Puss

    SvaraRadera
  3. Superfina helgbilder du bjuder på!
    Har hört mycket bra om den filmen men har inte sett den ännu.

    Ha en mysig kväll

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Underbara bildet - alla tre! Ja, visst är filmen bra. Så bra, vi såg den på bio förut och jag blir fortfarande varm inombords när jag tänker på den.

    Du, vasen har flera fin, fina tvillingar på Åhlens, passa på och fynda!! Vi kommer gärna över(min törs inte gå bort utan mig) och fikar och dricker kaffe i småblommiga koppar. :))

    SvaraRadera
  5. Lyckos Harry som har en så bra mamma ;)

    SvaraRadera