tisdag 4 juni 2013

Boom Boom Room, ett briljant namn på en bar


Många av er känner säkert igen den här baren...


 ... Boom Boom Room, Baren på The Standard Hotel i New York ...


.. med mindre vikt på de knepiga kålchipsen ...


.. men desto större fokus på inredningen, färgval och de snygga detaljerna... 


 .. för att inte tala om utsikten, till och med en regnig eftermiddag..


... mest känt för sina från golv-till-tak-fönster, och som jag skrev förra gången jag var där (och åt den här säsongsgoda efterrätten), 2011, missa inte utsikten från toaletterna!

Mer New York kommer, men min dator måste vila. Den är trött, liksom jag. God natt.

4 kommentarer:

  1. Jaa, vill se mer mer mer. Svårt att förstå mig på Amerikanerna ibland. Många gånger när man ser bilder från amerikanska hem eller restauranger sådär så ser det ut som min katt skulle ha inrett. Riktigt illa. Och så ser man sådana här ställen som är helt magiska. Vad har det för smak liksom...

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart, nu längtar jag till New York, kram

    SvaraRadera
  3. Ja, mera NY!! Vilka fina bilder du tagit här, motivet är ju fantastiskt i sig självt! Ska bli kul att se mer av er resa! /Hanna

    SvaraRadera
  4. Å vad jag också vill åka till New York. Jag vill också se fler bilder och tar gärna emot några tips om man en dag får åka :-) Kram Elina

    SvaraRadera