fredag 29 november 2013

Pick of the day


Dagens val. Festfina guldfärgade örhängen med strasstenar i olika storlekar. Grönt är skönt, Luxembourg garden från favvo-sorten med bred pensel. Den här kappan från Filippa K tog slut i ett nafs, men jag hittade en liknande på Zara som vann valet om årets kappa. 

H&Ms kashmirsortiment känns så bra. Båda halsduk och tröja har jag skrivit till tomten om. Matcha med mönstrade sneakers (som jag trodde skulle bli årets julklapp kategori konfektion, men lättviktsjackan tog hem priset) och givetvis, färgglad handbag. 



4 kommentarer:

  1. ser typ ut som min outfit idag ... alltså de där cashmir tröjorna från HM - de är grymma. har 3 - och har just klickat hem en hålig puderrosa variant. maj gad vad de är sköna - passa dig. du kan inte ha något annat på dig sedan.
    farligt. halsduken är grym den också - LÖVELY!

    nu drar jag till dina gamla hemtrakter - typ.

    kramis och ha en ljuvlig jul & nyårshelg ;))

    SvaraRadera
  2. Kappan från Zara är ljuvlig. Föll som en fura, testade den och var kääär, tills jag knöt den i midjan. Då kändes det som jag hade på mig en morgonrock. Buhuhu, så ledsen jag blev. Har du köpt den? Jag vill så gärna ha en snygg camelfärgad kappa. Sökandet fortsätter

    SvaraRadera
  3. Var hittar man skorna ??? Lena Färjestaden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena, tyvärr verkar de vara helt slut. Dessa är från Adidas, men verkar vara svåra att få tag på. Jag valde ett par snarlika från Nike tillslut...

      Radera