måndag 15 december 2014

Det nordiska arvet...



Min kompis bloggar på Nordic Aarv.  Håll ögonen öppna, mycket kommer att hända där nästa år... Håller med henne om den tilltalande färgskalan - även om jag alltid fegar ur och väljer skalan på bilden nedanför. Lite fegis-grått var det här.. 


Alla bildkällor finns här


Byredo verkar ha ny logga. Jag har ju ställt mig först i ledet och älskat precis allt som de erbjuder marknaden, men här känner jag mig lite konservativ och negativt inställd. Inte gilla, inte alls faktiskt. Men trots det kan jag verkligen tänka mig en dusch av den här doften. Tomten, hör upp!



Vi verkar få se en hel del av den blå färgskalan under 2015.. här H&Ms fina produktbilder. Ja tack till skärbräda, uppläggningsfat - you name it - i marmor look. Ja tack. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar